8.5 op Qasa 8.5 8
Menu

Aftersales en bestellen

Inmeten

Woensdag 31 maart. Om vijf voor vier stap ik in mijn bus en rij richting de Bereklauw in Klazienaveen. Om vier uur heb ik een afspraak met Keanu om samen de keuken even in te meten. We spreken af voor de woning en worden hartelijk ontvangen door de huidige bewoner en zijn zoontjes. “wat heb je in die lange tas” ? vragen beide nieuwsgierige kids. Ha ha. Ik heb mijn telescopische inmeet gereedschap mee in een lange oranje tas. De jongens vinden het reuze interessant.

Ik heb een plattegrondschets bij me en beide vooraanzichtschetsen waarop ik de werkelijke maten kan vergelijken met die ik van Keanu heb gekregen tijdens zijn bezoek aan de toonzaal. Ze zijn nauwkeuriger dan zelf gedacht door Keanu. De opstelling hoeft niet veranderd te worden en het plan kan doorgaan zoals samen bedacht. Aandachtspunten zoals de afvoer voor de kookplaat met ge├»ntegreerde afzuiging en het de onderzijde van de vensterbank, om de juiste achterwand afmeting te bepalen, vergeet ik niet en bespreken we samen even. Keanu zijn vader kan aan de slag want volgens Keanu gaat hij het leidingwerk verrichten en de koof aan het plafond maken voor de verlichting. “Je vader kan me gerust even bellen of langskomen” vertel ik hem. Onze service stopt niet bij de verkoop van de keuken. Nee dan begint het pas!

Check hier onze werkwijze

Aftersales en bestellen

Installatieschets, bestellen, plannen en transport

Ik neem afscheid van de huidige bewoner en beide kids die inmiddels aan de haal zijn met mijn inmeet gerei. Na drie keer alsjeblieft te hebben moeten zeggen tegen de kids keer ik terug richting zaak… De maten zijn allemaal akkoord en gecontroleerd waarna ik de keuken direct bestel. Alles zit nog vers in het geheugen en dat maakt het bestellen een stuk eenvoudiger. Mocht er onverhoopt toch niet iets gewijzigd moeten worden vertel ik Keanu, dan kan hij altijd contact opnemen met zijn adviseur. in dit geval ben ik dat. De adviseur waakt over het hele proces, van de levertijden tot het controleren van de orderbevestiging en zorgt ervoor dat de keuken wordt besteld zoals is afgesproken.

De keuken wordt geleverd en opgeslagen bij Dorenbos Verhuizingen in Emmen, vlakbij onze showroom. We hebben afgesproken dat de keuken op 14 juni as. wordt geplaatst. De keuken wordt op deze dag, vroeg in de ochtend, thuis afgeleverd. Zo kan Geert of een van de andere keukenmonteurs direct aan de slag. Ik spreek af met Dian en Keanu dat ik twee weken voor montage contact opneem met hun om het exacte tijdstip van levering en montage te bespreken zodat ze niet de gehele dag op ons hoeven zitten te wachten.

Dorenbos transport
© Borghuis Keukens