8.5 op Qasa 8.5 8
Menu

Vanaf het begin van de Corona maatregelen in maart is er veel gebeurd. Wij vinden het belangrijk duidelijk te verschaffen omdat er veel veranderd is in bijvoorbeeld de onderlinge omgang. Dit heeft invloed op manier van omgang met onze klanten in de showroom. Niet te vergeten het onderlinge contact van onze monteurs, service monteurs en bezorgers met jou. 

Algemeen

Vanaf het begin hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen om verspreiding te voorkomen. De richtlijnen van het overheid, RIVM en GGD zijn daarbij leidend geweest voor ons. Ook zijn de richtlijnen door de branchevereniging Inretail duidelijk gecommuniceerd naar ons. De gezondheid van onze medewerkers en vanzelfsprekend ook onze klanten hebben onze hoogste prioriteit. Medewerkers die ziek zij door Corona vertonen blijven thuis. Wij zijn bereikbaar in de showroom, telefonisch of via de mail.

Showroombezoek

Wij zijn geopend volgens de normale openingstijden. Ook zonder afspraak bent u welkom. De showroom word regelmatig grondig gereinigd om verspreiding van het virus tegen te gaan. Daarnaast hebben we de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:

Heb je geen klachten? dan ben je van harte welkom in onze showroom.

Was je handen bij binnenkomst met de desinfectie middel. Droog daarna je handen met de tissues. Beide staan bij de Entree van onze toonzaal.

Was je handen regelmatig. Eventueel met de beschikbare desinfecterende lotion op de werkplekken van onze adviseurs.

Graag ontvangen we je in onze showroom maar kunnen je helaas niet fysiek begroeten.

In de showroom proberen wij 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Wij verzoeken u dit ook te doen. Omdat mogelijk te maken hanteren wij een maximaal aantal bezoekers in onze toonzaal. tevens verzoeken je vriendelijk maximaal met 2 personen te komen. Zodra je bij de adviseur aan tafel zit vragen wij je ook 1,5 meter afstand te houden door je stoel niet te dicht aan het bureau te schuiven.

Voel je je niet lekker kom dan niet naar onze showroom en laat je testen. Als je een afspraak hebt dan verzetten we die tot nader bericht.

Keukenmontage en levering

Door het virus kunnen leveringen en montage vertraging oplopen. Oorzaak kan zijn ziekte en/of leveringsproblemen van onze fabrikanten. Zodra zich problemen voordoen nemen wij contact op met je om samen tot een oplossing te komen. Als je als nieuwe klant een keuken uitzoekt bij ons kunnen wij je vooraf een indicatie geven over de levertijden van je nieuwe keuken en infomeren over de huidige situatie.

Tijdens de montage van je keuken vragen we je zoveel mogelijk afstand te houden van de monteurs. Mocht je je niet lekker voelen neem dan contact op met ons zodat we, nadat je je hebt laten testen, een nieuwe planning voor de montage van je nieuwe keuken kunnen maken. Dit geldt ook voor servicewerkzaamheden.

© Borghuis Keukens